Saturday, January 10, 2009

my life


Ini adalah teman ku bergaduh dirumah akak ku yang bernama nurul hidayah.Dia sekarang berkerja sebagai askar.Susah hendak dapat cuti.dulu kalau jumpa tentu nak gaduh tapi sekarang masing-masing dah matang dan selalu bercite pengalaman masing-masing.




Ini adalah waktu besday aku yang ke-17.ini adalah budak-budakform5 dedikasi tahun2008.Menyimpan pelbagai kenangan apabila kitaorang dibalik mercun depan kitaorang.Itu semua angkara member ayu















ini adalah orang paling ku sayang dalam hidup ku adalah hjh salbiah bin ibrahim.emak seorang yang kuat leter tapi pada hati nya ingin terbaik untuk anak-anaknya.Pada suatu ari nanti kalau umur ku panjang ingin ku menghantar emak ke haji buat kali ke2







Ini adalah teman baik ku dari kecil lagi kitaorang berkawan dari kecil lagi,semua perkara dilaku bersama.Nadia seorang yang stia berdengar masalah ku.aku berharap persahabatan aku dengan dia tidak akan putus








Bergaya ke tidak aku berpakaian jubah masa graduansi 2008.Jubah itu besar tengelam aku pakai baju itu.perasan gemuruh sangat ketika itu bila ambil sijil.ketika itu dak spm2008 smkj bergaya dengn pelbagai aksi,kenangan 2008.





Ini budak yng semeja dengan ku masa majlis graduansi2008.masa tu makan nya tak sedap langsung.semua makanan bukan pilijan kitaorang tapi cikgu.Lepas balik dari majlis tu perut lapar je sebab makan sikit je.aku harap satu hari nanti aku akan ke majlis macam tu tapi versi pengajian bukan spm.Setakat itu je cerita aku

No comments:

Post a Comment